Dit was Shopper's Day 2015!

Donderdag 26 maart stond in het teken van innovatie, want op die dag organiseerde Gondola in Kinepolis Imagibraine (Eigenbrakel) Shopper's Day 2015. Op het programma stonden tal van prominente sprekers die het thema innovatie elk vanuit een andere invalshoek besproken.

Zo lichtte Etienne Gossart (CEO Coca-Cola Enterprises België & Luxemburg) het belang van innovatie om relevant te blijven voor Coca-Cola toe, en besprak hij de strategie achter productinnovaties zoals Finley en Coca-Cola life. Jan Huysmans (CEO bol.com België) had het over samenwerkingen in e-commerce als een nieuwe manier om aan retail te doen, en onze Amerikaanse gastspreker David Plante (Target) gaf enkele interessante best practices (zoals robots als winkelbedienden) mee uit de States. Gondola stelde vervolgens zijn eigen laatste innovatie voor: The Digital Society, een nieuwe business club voor digitale professionals.

Omdat 's avonds de INN'awards, de innovatieprijzen van Gondola, werden uitgereikt werd de volle zaal al opgewarmd met sprekers die het hadden over nieuwe productlanceringen: Xavier Terlet (XTC World Innovation) vertelde hen de wereldwijde trends in innovatie, terwijl Tom Penninckx (Nielsen) naar de prestaties van innovaties in België keek. Voor wie er niet bij kon zijn, of Shopper's Day nog eens wil herbeleven is er dit compilatie/sfeer-filmpje. Graag tot volgend jaar!

 

 

Auteur: 

Joram De Bock