Digital World : Makro gaat voor experience

Makro zit niet stil! Nadat het begin dit jaar een nieuw concept lanceerde onder het thema “Urban Outdoor", opent de groep een tweede “experience” zone, die de naam "Digital World" meekrijgt. Makro start in Eke, met een nieuw EPSC concept dat wordt verdeeld in vier zones:

 

Digital@home, Digital@work, Digital on the move en World of books. Het geheel oogt sober en is duidelijk, dankzij informatiepanelen en de bewijzering in de winkel. Het aanbod dat Makro hier voorstelt is zeer uitgebreid omdat alle grote merken, inclusief Apple aangeboden worden. Met plezier geven we hier een klein overzicht, voor de volledige reportage in het volgende nummer verschijnt.

 

Rayonoverzicht

  • Digital@Home biedt de klant de mogelijkheid om de tv-schermen uit te testen, van het kleinste model tot het allerlaatste topmodel met alle mogelijke technologische snufjes. Zoals de Samsung 800 met stem- en bewegingsbesturing. Videospelletjes zijn ook goed vertegenwoordigd en de klant kan de nieuwste spellen uitproberen. Het motto is dan ook: Try and test it.
  • Digital on the move is dan weer totaal gewijd aan tabletts, digitale fototoestellen, smartphones en MP3 spelers. Ook hier nodigt de presentatie van de producten de klant uit te testen om beter te kunnen kiezen.
  • Digital@Work richt zich niet alleen tot professionels en KMO’s. Ook studenten zijn welkom, als ze materiaal zoeken voor hun studiebureau of kot. Er is een groot aanbod aan desktops, laptops, printers, kantoormateriaal, papeterie, enz.
  • World of Books combineert op een oppervlakte van meer dan 400 m2 een traditioneel en een digitaal aanbod: je vindt er e-readers naast gedrukte boeken. Alles is geklasseerd volgens thema, met een ereplaats voor de top tien fiction en non-fiction boeken. Gemakkelijke zetels nodigen uit tot lezen: het idee van Carrefour Planet krijgt navolging.

 

 

 

Auteur: 

Gondola Magazine

categorie: 

Bord-Bia - NL - SIDE

Laatste productlanceringen