-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Discountketen Lidl lanceert een wel heel originele campagne in Frankrijk. Het laat enkele "starlettes" opdraven in 'Fan de Barbecue', een parodie op de realityshows op televisie die dient om reclame te maken voor de barbecueproducten van Lidl en daarvoor veel humor en recepten gebruikt. Elke twee weken komt er een nieuwe aflevering online op videowebsite Dailymotion. Bekijk hier alvast de teaser:
Teaser websérie Fan de Barbecue door fandebarbecueInterview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?