De chips van je dromen

style="font-size: 12px;">Bedenk een nieuwe chipssmaak met de Lay’s ‘Maak Je Smaak’-actie

Voor de chipsliefhebbers onder ons wordt 2011 een jaar om nooit meer te vergeten. Vanaf 10 januari 2011 start Lay’s met de “Maak Je Smaak”-actie op de winkelvloer. Alle klanten kunnen dan via www.lays.be hun idee voor een nieuwe chipssmaak inzenden. “De smaakexperts van Lay’s hebben de Belgische consument en de winkelpunten nog nooit zo nadrukkelijk betrokken bij de ontwikkeling en beoordeling van een nieuwe smaak”, zegt Sabine De Veilder, Marketing Director Food & Beverages van Pepsico België. Uiteindelijk zal een professionele jury onder leiding van twee topchefs twee finalisten selecteren wiens smaken in oktober 2011 ook echt in de winkel verkrijgbaar zijn. Vanaf dan kunnen alle Belgen stemmen op hun favoriete smaak. De winnende smaak komt begin 2012 als Limited Edition maximaal één jaar lang in de winkels te liggen. Op de koop toe ontvangt de winnaar maar liefst 25.000 euro én gedurende maximaal één jaar één procent van de omzet van de nieuwe smaak. Onder de naam “Do Us A Flavour” werd in 2009 in Engeland een vergelijkbare smaakzoektocht opgezet en dat bleek een gigantisch succes. Een 27-jarige huisvrouw uit Derbyshire won met de smaak ‘Builder’s Breakfast’. De winkelpunten krijgen specifieke ondersteuning met on pack actiebanners, POS materialen, tastings, instore displays en event-teams. De actie zal daarnaast ondersteund worden door een uitgebreid communicatieplatform doorheen heel het jaar met een social media campagne via Facebook, Netlog en Youtube, en een mediaplan dat is opgebouwd uit onder andere televisie, print en online bannering. Het field activation team zorgt tenslotte voor aanwezigheid op evenementen. Volg de Lay’s actie gedurende heel het jaar in dit magazine!

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE