CUSTOMER LOYALTY LEADERSHIP

donderdag, 14 maart, 2019 - 09:30 tot vrijdag, 15 maart, 2019 - 17:00

Tevreden klanten zijn waardeloos!

Voldoende redenen om te groeien van tevreden klanten naar emotioneel loyale klanten.

Daar ligt de toekomst van retail. Vanuit een duidelijke klantgerichte identiteit (missie, visie, waarden) groeien emotioneel loyale medewerkers, welke dit afstralen op onze klanten door hen positieve gedrag en duidelijke communicatie.

Van de opr”echte” aandacht en energie die in het bedrijf heerst gaat de klant zelf deel uit willen maken van deze community.

Niet enkel de retailer en/of fabrikant hebben baat bij loyale klanten. Ook de klant zelf wil graag loyaal zijn als hij een persoonlijk unieke service en “touch” ervaart die zijn verwachtingen overtreft.

Om tot Customer Loyalty of emotioneel loyale klanten te komen moet je een heel proces doorlopen en dat begint bij jezelf en je team. Als hier vertrouwen en samenwerking heerst en er een duidelijk doel en missie is, is een bedrijf klaar om naar Customer Loyalty te groeien.  
 

Maar hoe doe je dit?

In dit 2x 2-daags programma (wat achteraf nog verder aangevuld kan worden met Expert workshops) leggen we uit hoe je van tevreden naar emotioneel loyale klanten evolueert.

Meer info op : theretailacademy.be/nl/opleiding/customer-loyalty-leadership-2829012019