-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Het vertrouwen van de Belgische consument is, na het herstel van vorige maand, verder gestegen in mei. Dat blijkt uit de indicator van de Nationale Bank.
Voor alle componenten van de indicator werd een kleine verbetering opgetekend. Dat wil zeggen dat de Belgische consumenten de economische situatie en de werkloosheidcijfers iets positiever inzien. Daarnaast schatten de gezinnen ook hun toekomstige financiële situatie en hun spaarmogelijkheden ietwat gunstiger in dan een maand geleden.
De indicator kwam in mei uit op -19 tegenover -20 in april. Een jaar eerder noteerde het consumentenvertrouwen een pak hoger met een score van -10 voor mei 2012. Maar na een ernstige dip in maart (-24) zet het herstel zoch nu verder.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?