-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Volgens de recente studie “Evolution of Experience Retailing” door Oracle, willen consumenten een meer persoonlijke winkelervaring. Dit onderzoek laat ook de groeiende populariteit zien van aankopen over de grens, waardoor winkeliers gedwongen zijn hun strategie aan te passen om te kunnen concurreren met buitenlandse detaillisten. Met een persoonlijke dienstverlening zou hij zich dus kunnen onderscheiden en klanten aan zich kunnen binden.
Het onderzoek werd in augustus 2012 gehouden bij consumenten tussen de 18 en 60 jaar in Brazilië, China, Duitsland, Japan, Rusland, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
Wat zijn de belangrijkste bevindingen van deze studie?
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?