Colruyt en Unilever: één folder

Een opvallende kortingsfolder in de direct mailing van Colruyt begin augustus: ‘Sterke merken voor de laagste prijzen’. Het opvallende eraan is niét dat het om sterke merken gaat, wél dat het exclusief om merken van Unilever gaat waar de ‘Extra!’-korting van de retailketen op van toepassing is: Lipton Icetea, Magnum, Ola, Zwan, Bifi, Knorr, Maizena, Solo, Planta, Effi, Becel, Bertolli, Dove, Axe, Rexona, Williams, Sunlight, Signal, Neutral (het Deense merk dat oorspronkelijk uit de ‘stal’ van Sara Lee komt), Cif, Sun...Naast de aanbiedingen zelf zijn er ook ‘weetjes’ over de producten (‘Hoe blijven uw tanden gezond’, ‘Propere en veilige kleren) en enkele recepten in de 16-pagina’s tellende folder opgenomen.

 

Auteur: 

Gondola Magazine

categorie: 

Bord-Bia - NL - SIDE

Laatste productlanceringen