-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Volgens het onderzoek van Akkonto onder 14.000 personen die representatief zijn voor de Belgische bevolking, staat Colruyt op de eerste plaats van de ranglijst van Belgische ondernemingen met de beste naam bij het publiek. De groep laat daarmee Spadel achter zich met 79,6 punten tegen 74,4. Colruyt verliest echter vijf punten ten opzichte van het voorgaande jaar. De distributeur wint de verkiezing in zes van de zeven onderzochte categorieën: Werkomgeving, Verantwoord ondernemen, Producten/Diensten, Werkgelegenheid, Burgerschap, Leiderschap en Economische Prestatie. In de categorie “Innovatie” is Colruyt tweede geworden.
Top 20:
1- Colruyt - 79,62- Spadel - 74,43- Neuhaus - 74,34- Delhaize - 73,25- De Tiense Suikerrafinaderij - 71,66- Janssen Pharmaceutica - 707- Bekaert - 69,78- D'Ieteren - 69,79- Omega Pharma - 66,410- Solvay - 65,611- Brussels Airlines - 65,412- Makro - 6413- Mestdagh - 63,614- Nationale Loterij - 61,715- Alken Maes - 60,716- UCB - 60,217- bPost - 59,118- Carrefour - 57,919- KBC/CBC - 56,820- Umicore - 56,4
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?