Cécémel, de Enige èchte

Met een marktaandeel (volume) van meer dan 50% in open markt is Cécémel absolute marktleider in de markt van liquide chocolademelk. De voorbije jaren is Cécémel er in geslaagd haar marktaandeel te vergroten ten nadele van de andere A-merken dankzij innovaties en assortimentsuitbreiding, maar ook door een effectieve communicatie en activatie. Door ook fors te investeren in het OOH kanaal, kan het merk genieten van een positieve kruisbestuiving tussen beide kanalen.

Geschiedenis en assortiment.

Cécémel bestaat reeds meer dan 60 jaar. In 1949 rolde het eerste flesje van het merk van de productieband. Cécémel was toen uitsluitend verkrijgbaar in de horeca. Het huidige assortiment wordt opgedeeld in 4 concepten: de Enige èchte (de klassieke variant), Energy (met druivensuiker), Junior (met honing) en Light (zelfde smaak, maar met 30% minder calorieën), en dit in verschillende verpakkingen specifiek afgestemd op de behoeftes in OOH en Retail. Cécémel speelt de kaart van het genieten volledig uit. Het is deze positionering waardoor het merk Cécémel een brede doelgroep kan aanspreken: jong en oud, man en vrouw.”

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE