Captain Iglo staat in de supermarkt!

Het merk presenteert zijn nieuwe verkoopargument
Kinderen zijn al dertig jaar gek op de Fish Sticks van Iglo, die populair zijn geworden door het beroemde plaatje van de kapitein, maar ook bij volwassenen roept het product nog steeds goede herinneringen op. Het merk is zich bewust van de “gezondheid” van het product en heeft daarom besloten meer over dit aspect te communiceren. Maar ook met een nieuw design, zo wordt ons verzekerd, blijft het product gelijk! Wij lichtten het anker en gingen op ontdekkingstocht naar deze innovatie.

De Fish Sticks van Captain Iglo komen met een geheel nieuwe verpakking in de winkel voor een nog sterkere impact op de consument. In het nieuwe design vertaalt zich de wens van het merk om zich meer te positioneren op de voedingseigenschappen van het producten, te weten de natuurlijke aanwezigheid van Selenium. “Wij hebben met onze consumenten gepraat en ze hebben ons meegedeeld dat de ondersteuning van het immuunsysteem heel belangrijk is voor hen”, aldus Vera Lepelaars, Brand Manager Fish Category bij Iglo. Een boodschap over de gezondheid die direct aan de ouders wordt gericht. “Wij hebben verschillende boodschappen getest. De boodschap die de meeste weerklank vond, was die met betrekking tot de ondersteuning van de natuurlijke afweer”.

De koolvisfilets uit Alaska, omhuld door een laagje goudgeel paneermeel, strelen nu al meer dan 50 jaar de smaakpapillen van groot en klein. Aangezien zij bovendien worden bereid op basis van 100% visfilet, vormen ze een natuurlijke bron van Selenium. Dit Selenium helpt de consument bij de ondersteuning van zijn immuunsysteem. Het product zal niet alleen profiteren van zichtbaarheid in het schap, maar ook een zeer uitgebreide mediaondersteuning krijgen op televisie om de consumenten zo goed mogelijk te informeren over de goede eigenschappen van de Fish Sticks.

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE