-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De economische belangenorganisatie Belgian Health Ingredients Group (BHIG) heeft een nieuw kwaliteitslabel opgericht voor kmo’s. Het label BHIG Expertise garandeert het gebruik van natuurlijke ingrediënten en de wetenschappelijk bewezen gunstige effecten van voedsel.
BHIG Expertise wordt ondersteund door WagrAlim, een Waalse instelling voor landbouwvoeding, en wordt toegekend door een onafhankelijk wetenschappelijk panel uit de academische wereld en de Waalse, Vlaamse en Franse industrie. Het label zal vooral business to business gecommuniceerd worden, wat garandeert dat op een transparante manier voor de gezondste ingrediënten wordt gekozen.
Met het nieuwe label wil de BHIG voldoen aan de groeiende vraag naar gezonde producten van de consument en van de overheid.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?