-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
De BABM (Belgilux Association of Branded Products Manufacturers) kondigt wijzigingen aan in de samenstelling van hun directiecomité. Na zeven jaar als hoofd van de Belgische vereniging van Merkartikelfabrikanten, geeft Vincent de Clippele, CEO Nestlé Benelux, de fakkel door aan een nieuwe voorzitter. Dat wordt niemand minder dan Ben Lambrecht, General Manager Coca-Cola Enterprises Benelux. Hij zal hierin worden bijgestaan door Bernard Deryckere, CEO Alpro, die het mandaat van Vice-voorzitter opneemt. Wim Swyngedouw, Managing Director Melitta Benelux, blijft penningmeester.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?