-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De Genkse etikettenproducent AR Metallizing wordt overgenomen door het Japanse Nissha Printing. De deal werd vorige week al beklonken, maar raakte nu pas bekend. Dat meldt De Tijd.
AR Metallizing is een producent van gemetalliseerd papier voor etiketten in de drank- en voedingsindustrie, met name in de bierwereld is het een grote speler. Het bedrijf heeft een omzet van 110 miljoen euro en is naar eigen zeggen wereldmarktleider in gemetalliseerd papier.In 2012 kwam AR Metallizing in handen van het Britse investeringsfonds HIG Capital, dat het bedrijf nu verkoopt aan het Japanse Nissha Printing. Het zou daarvoor bijna 120 miljoen euro betalen.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?