Axe stuurt 22 jongeren de ruimte in!

Axe, het merk van persoonlijke verzorgingsproducten, biedt jongeren de kans om een ultieme out-of-this-world belevenis te winnen: een reis naar de ruimte in 2014. Om zijn astronauten op te sporen, lanceert het merk Axe Apollo Space Academy (AASA), samen met een van de eerste mannen die voet op de maan zette: Buzz Aldrin.

Speciaal voor dit ruimteavontuur lanceert het cosmeticamerk in België een aangepast productgamma: Axe Apollo. Twee Belgische finalisten mogen alvast mee naar het Global Space Camp in de Verengde Staten, waar de finalisten van over de hele wereld zullen strijden om een van de felbegeerde tickets voor de ruimte. Vanaf 10 januari zullen ze dus kunnen meedingen naar deze ruimtereis die Axe in samenwerking met Space Expedition Corporation (SXC) aanbiedt.

Verloop van de actie

  • De kandidaten maken een profiel aan op www.axeapollo.com (tussen 10 januari en 28 februari 2013).
  • Een reeks proeven (redeneringsvermogen, creativiteit, omgaan met gewichtloosheid en G-kracht) bepaalt wie eind 2013 de finalisten zullen zijn.
  • De 22 grote winnaars zullen plaatsnemen aan boord van het suborbitale ruimtetuig The Lynx. Passagiers gaan meer dan 100 kilometer de ruimte in.

Het Axe Apollo productgamma

Het nieuwe Axe Apollo gamma bestaat uit een deodorant (aanbevolen verkoopprijs: 4,29 euro), een anti-transpirant (4,79 euro) een eau de toilette (6,99 euro), een revitaliserende douchegel (3,45 euro voor 250 ml, 4,59 euro voor 400 ml), een 2-in-1 shampoo en conditioner (4,49 euro) en een styling gel (3,99 euro).

Voor meer informatie:www.axeapollo.com

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE