april 2014

Developed Records: 

WK voetbal op de winkelvloer

De voetbalgekte die de wereldbeker voetbal met zich meebrengt komt ook naar de supermarkt bij ons. Naast een sportief evenement, is het natuurlijk ook een commercieel gebeuren, waarvan alle merken graag een graantje meepikken.


Match On Web

Hoewel hier geen sprake is van een 'boom' zoals in Frankrijk, begint e-commerce stilaan alle open market merken van de Belgische en Luxemburgse markt te beroeren. Soms met een heel eigen invulling. Die van Match en Match Food & More is nu gekend, en bevestigt de inzet van de Groep louis delhaize op dit terrein.


Lidl on the go

Lidl heeft in april zijn eerste stadswinkel geopend in het centrum van Antwerpen. Met Nespressokoffie’s, twee kassazones, en een on-the-go gamma bevat de winkel op de Frankrijklei enkele belangrijke nieuwigheden voor de discounter. 


Magazine Summary

Actoren:
  • Rode Duivels- en WK-gekte op de winkelvloer
  • Match On Web
  • Een CO2-neutrale Lidl
  • Lidl on the go
  • IJsboerke
De Feiten:
  • Actua
  • Info-Vers
  • Consumetrics
De Markt:
  • Dossier Icecream
  • Dossier Drinks
  • Dossier BBQ
  • Dossier Mediterraanse keuken
  • Dossier Ultravers
  • Dit is nieuw!
  • Brands
  • Wijnrubriek
Vrijuit:
  • Afspraken
  • In beeld
Bord-Bia - NL - SIDE