Alles begint met een Stimorol...

Een nieuw design en een nieuwe smaak!
"Nooit zonder mijn kauwgom". Dat is de filosofie van heel veel mensen. Meer dan de helft van de bevolking gebruikt regelmatig kauwgom! Op de markt is echter sprake van steeds minder impulsaankopen en het is dus nodig om met frisse ideeën en een flinke dosis innovatie te komen.

Dit wetende is Stimorol weer bij de favoriete verpakking van de consument uitgekomen, en bij een steeds lagere prijs. Een pakje kost voortaan € 0,89 en de multipack € 3,29. Tegelijk met deze verandering is de beroemde kauwgom voorzien van een nieuw design en een nieuwe smaak, namelijk Fresh Spearmint. Een zowel zoete als frisse smaak op basis van verse munt.

Een tv-campagne ondersteunt het product en in de winkels volgen verschillende acties. Zowel op het gebied van displays, affiches als monsters. Genoeg activiteiten dus om de sector nieuw leven in te blazen!

Tag: 

Recente productlanceringen

Bord-Bia - NL - SIDE