-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Vandaag is de exclusieve verkoop van het trappistenbier Westvleteren bij Colruyt van start gegaan. Een groot succes, want in een uur tijd werd door veel verkooppunten gemeld dat ze al door hun voorraad heen waren! In verschillende kranten hebben bonnen gestaan. Deze gaven recht op een sixpack met twee glazen voor de bescheiden prijs van 25 euro. In de Colruytwinkels in België is het aantal van 93.000 verpakkingen gedecimeerd. De klanten konden bovendien verschillende pakken kopen als ze meer dan één bon hadden.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?